2/25/12

Introduction

(English version down below)
SWEDISH:
Jag vill inleda med en varning för stötande texter och eventuella bilder du kommer att se i den här bloggen. Vissa uppskattar det inte lika starkt som andra, men om du är en utav dem: Varför tryckte du då på en länk med ett sådant namn? Du måste ha varit lite nyfiken i alla fall. Kanske är det för att du sitter fast i ett förhållande med någon, fast du ännu inte lekt färdigt. Kanske är det för att det var någonting i ungdomen du, av någon anledning, missade att uppleva? Eller kanske tryckte du i hopp om att faktiskt hitta något för kvällen. ;)
Hur som helst. Jag kommer att fortsätta leva mitt liv som jag gör. Jag kommer att fortsätta skriva om det, och sist av allt vill jag bara nämna: Jag bryr mig inte om vad Du tycker. Jag får min uppmärksamhet, min bekräftelse. Jag behöver inte söka just din i dina kommentarer. xoxo / Sarah

ENGLISH:
First of all I want to warn you. This blog has sexual content such as text and pictures.  Everyone does'nt estimate this types of blogs, and if you are one of them: Why did you press a link with a name like that one? You must be a little curious after all. Maybe it's because you're stuck in a relationship with someone, though you have not done playing around. Maybe it's because it was something in your youth that you, for some reason, failed to experience? Or maybe you pressed in the hope of actually finding something for the evening. ;)
However. I will continue to live my life as I do. I will continue writing about it, and as a final, I just want to mention: I do not care what you think. I get my attention, my confirmation. I do not have to search for yours in the comments. xoxo
/Sarah

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

No comments:

Post a Comment